قطعه 44

قطعه 44

قدم گاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۴۱ کهف

دشتستان

پنجمین شهید محراب

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ق.ظ

شهید محراب، آیت اللّه عطاءاللّه اشرفی اصفهانی

ولادت:1281 /خمینی شهر- اصفهان

ورود به حوزه علمیه از آغاز کودکی

مدت 10 سال بطور متوالی در حوزه علمیه اصفهان اشتغال به تحصیل داشت،

 در سن 22 سالگی جهت ادامه تحصیل رهسپار حوزه علمیه قم

در سن 40 سالگی از سوی "آیت‌الله خوانساری" به درجه اجتهاد نائل آمد.

 شهادت:23مهر1361 /مسجد جامع کرمانشاه در محراب نماز


در تشریح وضعیت تحصیلی خود اینگونه سخن گفت:«دوشنبه خوارکم تمام می‌شد، سه‌شنبه دو ریال پولم را خرج می­‌کردم، چهارشنبه که آخرین روز تحصیل بود بدون پول و غذا می‌گذراندم و برای مطالعه در شب از نور چراغ نفتی توالت‌های مدرسه استفاده می‌کردم. در روزهای جمعه به یکی از مساجد دور افتاده اصفهان می­‌رفتم  و از صبح تا عصر در آن ­مسجد درس‌های یک هفته را دوره می‌کردم در مدت دوازده ساعتی که آنجا مطالعه می‌کردم غذای من فقط  مقداری دانه ذرت برشته بود.

 منبع:+