قطعه 44

قطعه 44

قدم گاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۴۱ کهف

دشتستان

بارگاه ِ عشق

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۰۴ ب.ظ


 من فقط برای رضای خدا ، به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان لبیک گفته و به میدان جنگ شتافته ام .خدا نکند که خیال کنید در اعزام من دستی در کار بوده است و کسی مقصر است. نه ، من خود خواسته ام و اگر خدا قبول کند به جمع دیگر شهدا پیوسته ام.

من خواهشم این است که برایم گریه نکنید ، شهید گریه نمی خواهد بلکه رهرو می خواهد.

بله ، وقتی می خواهید مرا تشییع کنید چشمانم را باز بگذارید که عده ای از خدا بی خبر نگویند  که کور بوده است . دستانم را از تابوت بیرون بیاورید که کور دلان نگویند چیزی از این دنیا با خودشان می برند.

جنگ شهادت دارد ، اسارت دارد ، از کلیه بستگانم می خواهم اگر شهادت ، این فوز عظیم نصیب من شد هیچگونه ناراحت نباشند.   ما از خدائیم و آخر هم به خدا ختم می شویم. دعا می کنم ، خدایا مرگم را شهادت در راهت قرار دهی و امیدوارم این شهادت در راهت را پذیرفته باشی و ما را با سایر شهدا محشور گردانی.

خدایا هزاران جان اگر داشته باشم با افتخارحاضرم فدای اسلام و امام کنم.


*شهید سید جواد موسوی

تاریخ تولد : 1345

 محل شهادت : فاو-منطقه عملیاتی اروندکنار

تاریخ شهادت :25بهمن1364

 


۹۱/۱۱/۲۴