قطعه 44

قطعه 44

قدم گاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۴۱ کهف

دشتستان

آرزوی شهادت

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۷ ق.ظ

بحمد الله این روحیه در من پیدا شده که آرزویم بیشتر پیشرفت اسلام و حفظ آبروی روحانیت و جمهوری اسلامی است. بعضی اوقات هم آرزو می کنم که خداوند شهادت را نصیبم فرماید و گاهی این دعا را می خوانم: اَللّهُمَّ اجْعَلْ وَفاتی قَتْلاً فی سَبیلِکَ» آرزوی شهادت دارم و دلم می خواهد که ان شاءالله به شهدا ملحق شوم! فکر می کنم که در زندگی هیچ کاری نکرده ام، شاید با شهادتم، خدمتی نمایم و با روی سرخ، خدا را ملاقات کنم.


*شهید آیت الله محمد مهدی ربانی املشی

ولادت:نیمه شعبان1313/قم

شهادت:17 تیر 1364


برخی مسوولیت ها:


1. نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی از گیلان؛

2. نماینده خبرگان رهبری در خراسان و عضو هیئت رئیسه این مجلس؛

3. عضویت در ستاد انقلاب فرهنگی؛

4. عضویت در شورای عالی قضایی؛

5. دادستان کل کشور؛

6. عضویت در شورای نگهبان؛

7. امام جمعه موقت تهران؛

8. ریاست شعبه اول دادگاه عالی؛

9. عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


منبع+